...

• Liebster Blog Award •

Zostałam nominowana do LBA. Jej, naprawdę chciałam wam podziękować, za to, że mnie wspieracie i czytacie moje marne opowiastki. Kocham was całym serduszkiem ♥ 


Krótko o LBA: 
 Nominacja Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera  w ramach uznania
za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie
obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechniania. Po odebraniu nagrody,
należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która cie nominowała.
Następnie ty nominujesz 11 osób, informujesz ich o tym oraz zadajesz im 11 pytań.
Nie wolno nominować bloga, który cię nominował.
Katharine Pirce - Dziękuję za nominację ;*

Pytania zadane przez blogerkę:

1.Jak się czujesz gdy czytasz komentarze na blogu?
Komentarze dodają mi otuchy i weny. Dzięki nim, staram się ubarwiać swoją twórczość.
Parę miłych słów, może uczynić mój dzień lepszym.
Fajnie mieć swoje grono czytelników, którzy nie mogą się doczekać nowego postu.

2. Jak zaczęła się twoja "blogowa" przygoda? Co Cię zainspirowało?
Może to dziwne, ale pani od języka polskiego i klasa.
Moje prace na lekcji, przeważnie zostawały nagradzane brawami.
Pani Magda, nieraz namawiała mnie do założenia bloga.
Gdy wreszcie się na to odważyłam, nadszedł koniec roku i pożegnanie z podstawówką.

3.Czy twoi znajomi/przyjaciele wiedzą o twoim blogu ,czytają go?
Tak. Wiedzą, ale mam nadzieję, że nie czytają. 
To trochę krępujące pisać dla swoich znajomych.
Kiedyś wymieniałam się z kolegą opowiadaniami, wzajemnie oceniając.

 4.Ulubiony YouTuber/Vloger?
Szczerze? Nie przeglądam filmików z Youtube.
Jeśli już, to rekreacyjnie teledyski mojego ulubionego wykonawcy.
Dlatego oficjalnie stwierdzam - nie mam nikogo inspirującego, z tamtych stron.

 5.Ulubiony film?
Hmm, najbardziej do gustu przypadają mi komedię, dramaty i filmy Bollywood.
Prosto z Indii - "Gdyby jutra nie było", "Czasem słońce czasem deszcz".
Jeśli chodzi o Hollywood, nie mogę wybrać ulubionego >.<
Podam więc parę propozycji: Kac Vegas, Gorący towar, Oczekiwanie, I że cię nie opuszczę.

6.Ulubiony aktor/aktorka? 
I znowu ograniczenie co do jednej osoby... 
Aktor - zdecydowanie Ian Somerhalder.
Aktorka - Mila Kunis.

7.Pierwszy kawał który przychodzi Ci do głowy?
Jedzie Jasio z babcią przez wieś o nazwie dupa.
Jasio nagle krzyczy:
- Babciu zobacz, pogrzeb w Dupie!
Na to babcia:
- Sam se pogrzeb.
He, he, he. Ach to moje czarne poczucie humoru (y)

8.Chciałabyś zostać wampirem?
Pierwotnym jeśli już ;)

9.Ulubiony serial? 
♦ The Vampire Diaries ♦
♦ Pretty Little Liars ♦
 ♦ Reign ♦
♦ Once Upon a Time ♦
♦ The Originals ♦

10.Ile blogów prowadzisz ? 
Na razie mam ograniczenie i prowadzę tylko jednego. 
Boję się, że z dwójką nie dałabym sobie rady.

11.Piosenka bliska twojemu sercu ?
Birdy - Skinny Love ♥

LISTA BLOGÓW KTÓRE NOMINUJE


Pytania:
1. Jakie miejsce, zawsze chciałeś/aś odwiedzić?
2. Wolisz gdy w opowiadaniu jest więcej opisu, czy dialogu?
3. Ulubiony projektant mody?
4. Co jest ważniejsze: intelekt czy uroda?
5. Ulubiona książka + dlaczego właśnie ta?
6. Idealne miejsce na oświadczyny?
7. Czego się boisz najbardziej?
8. Gdzie chciałbyś/abyś zamieszkać w przyszłości?
9. Potrafisz wybaczyć zdradę?
10. Gdybyś mógł/mogła zmienić jedną rzecz na świecie, co to by było?
11. Jakie opowiadania czytasz najchętniej?

_______________________________________________________________
PS Zaczęłam pisać rozdział trzeci.
 Mam masę pomysłów odnośnie niego, więc nie wiem, kiedy go dodam.
xoxo

5 komentarzy:

  1. Dziękuję serdecznie za nominację. :) To dla mnie wielki zaszczyt. :*
    Bardzo zainteresowały mnie Twoje odpowiedzi. Mamy wiele wspólnego. :)
    Ja również kocham "Czasem słońce, czasem deszcz" - zawsze na nim płaczę, choć przecież kończy się dobrze. A "Gdyby jutra nie było" oglądałam już chyba milion razy. To takie smutne, kiedy na końcu umiera Aman. ;(
    No i piosenka: "Skinny love" - po prostu uwielbiam! Tak bardzo, jak i samą Birdy. Szczególnie podobają mi się jej piosenki: "Home", "People help people" no i oczywiście "Skinny love". Czekam z niecierpliwością na kolejny rozdział u Ciebie. :)
    Pozdrawiam gorąco,
    Evenstar
    http://hogwart-naszymi-oczami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję i strasznie dziękuję za nominację ;)
    Czytając twoje odpowiedzi, zauważyłam, że mamy podobny gust co do idolów i filmów hyhy. Mój ulubiony bollywoodzki aktor - Shah Rukh Khan <333
    Jeszcze raz dziękuję i czekam na kolejny rozdziała ;)
    Miłego dnia.
    prisonersofthemoon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję i strasznie dziękuję za nominację ^^
    W krótce odpowiem na twoje pytania :)
    Mamy ze sobą trochę wspólnego ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. http://dark-years.blogspot.com/ Zapraszam do przeczytania nowego rozdziału :)

    OdpowiedzUsuń