...

O mnie.

Witajcie kochani! Na bloggerze jestem już od pewnego czasu, ale dopiero teraz postanowiłam zacząć się regularnie  udzielać. Mam na imię Agata (tak, wiem porażka życia i śmierci) i 26 lutego skończyłam 13 lat. Jeszcze nie wiem co tu będę dodawać - waham się pomiędzy opowiadaniem, moimi wypowiedziami na różne tematy, a nawet czasem własnymi doświadczeniami. Właściwie nie mam jakiś konkretnych zainteresowań. Lubię czytać książki, słuchać muzyki i szperać po portalach społecznościowych, czyli wszystko to co robi przeciętna nastolatka. Moje zdolności wokalne są równie tandetne, jak taneczne. Bóg nie obdarzył mnie jakiś specjalnym talentem (i mam mu to za złe, ponieważ czuję się poszkodowana). Jestem leniwa... Tak, potrafię się do tego przyznać, a nawet jestem z tego dumna. Chcę zostać pandą, ponieważ całe dnie śpią, a przez resztę czasu jedzą. Idealny styl życia ♥ W domu dostaję małpiego rozumu - dokuczam siostrze, straszę dziadków, a nawet żartuję z rodziców którzy potem nie odzywają się do mnie przez 2 godziny. Pffff, nic nadzwyczajnego. Wśród moich znajomych staram się udawać opanowaną i mało zabawną, ale niekiedy kiepsko mi to wychodzi (pozdrawiam Kamila, którego zboczone wiadomości przeczytała moja siostra. LOVE & PEACE). Słucham popu i rocka. Nie, nie lubię boysbandów. Najczęściej w moich głośnikach leci: The Pretty Reckless, Lana Del Rey, nowości radiowe, One Republic, Calvin Harris. >>Boję się końca świata<< Mam nadzieję, że Bóg tego nie przeczyta i że nie zrobi mi cholernego psikusa. Wierzę w różne przypowieści, apokalipsy, zdolności Nostradamusa czy nawet Sybilli. Jaram się Ianem Somerhalderem ♥ O mnie to by było wszystko. Wkrótce pojawi się następny post. Czołem! :)

8 komentarzy:

  1. Czekam aż blog się rozwinie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Proponuje oby dwie tematyki :)
    Czyli pisz opowiadania o swoim życiu . Czekam na kolejne posty :)
    ~~W.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak to nie masz talentów, skoro tak świetnie piszesz? :) Fajnie bawisz się słowami, opisujesz to co myślisz i to już jest talent. Jestem podobna do Ciebie - w domu czasami potrafię zwariować, a wśród rówieśników chcę wyglądać na bardziej opanowaną. Właściwie taka jestem przy ludziach, ale sama w domu lub z tymi, którzy mnie naprawdę znają, potrafię się bawić. :)
    Życzę powodzenia w pisaniu.

    inspiratium.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Z tego co przeczytałam jesteś bardzo ciekawą osobą. :D
    Masz nieprzeciętne zainteresowania, talent do pisania i całkiem dobry gust muzyczny, zdecydowanie wyróżniasz się na tle innych trzynastolatek ;).

    Pisz opowiadania, bo dobrze Ci to wychodzi.

    Pozdrawiam i życzę miłego dnia :)
    ~ Thalia ~

    OdpowiedzUsuń
  5. Obiecałam informować o nowych rozdziałam na blogu więc informuje :)
    http://thevampirediariesskryteserca.blogspot.com/
    Pozdrawiam i zabieram się za czytanie twojego bloga <3 :) <3

    OdpowiedzUsuń
  6. wowowowoow . przeszły mnie dreszcze chce jeszcze . :D PISZESZ JAK SZEKSPIR O POCHWIE SWOJEJ MAMY . gratulacje , fan . AGATONATORS FOREVER . czekam na wydanie książki xd / f a n xd <---- nw czemu to napisałem skoro i tak widać moją nazwe hahahahah

    OdpowiedzUsuń
  7. Powiadamiam o nowym rozdziale :) ^^
    Pozdrawiam i zapraszam
    http://thevampirediariesskryteserca.blogspot.com/
    Komentarze miło widziane :) ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. informacja
    http://dark-years.blogspot.com/2014/12/rozdzia.html

    OdpowiedzUsuń